Week 1 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hanneke Schoemaker - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hanneke Schoemaker - WaarBenJij.nu

Week 1

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

03 September 2012 | Australië, Cairns

Zo, hier het verslag van week 1 in Australië.
De eerste paar dagen bestonden uit niet veel meer dan slapen, uitpakken, slapen enn slapen! (aangezien ik daar een groot fan van ben, waren de 14 uur van de eerste nacht toch niet helemaal genoeg). Daarnaast is het toch altijd ook nog even wennen aan de warmte (28-30 graden), daar wordt je ook gauw lui van.
Bij aankomst bleek ook dat Troys computer in zijn afwezigheid het loodje had gelegd en mijn laptopstekker paste niet in de wereldstekker dus kon ik hem niet opladen.. haha geweldige start! Uiteindelijk de wereldstekker een beetje aangepast (lees: plastic binnenpootjes afgebroken) om het passend te maken, haha!
2 dagen later wil Troys moeder groenten stomen in zo'n speciaal apparaat, maar die had er na 20 jaar trouwe dienst ook genoeg van en verliet met een grote BANG ook deze wereld... (+stroom eraf)
Om aan het rampenlijstje toe te voegen dat ik in NL een pakketje heb opgestuurd voor mezelf, en die is dus na 2 weken nog steeds niet aangekomen.. (zal er wel iets in hebben gestopt wat niet mag haha) maargoed had ervoor gezorgd dat er geen belangrijke spullen in zaten.
Ik heb inmiddels een Australische bankrekening geopend en op internet een nieuwe telefoon besteld (deze is namelijk al weer bejaard, maar houd hem nog wel).
Voor de rest ben ik momenteel fulltime huisvrouw, Troy + family is alweer hard aan het werk, en kan ik op mn gemakkie ook de andere dingen van de steeds groeiende to-do lijst doen.
Winkelcentrum zit op 10 minuten loopafstand dus dat scheelt weer. Heb gisteren wel even een rijlesje gehad om te wennen aan de omgekeerde wereld in de auto (hmm jaja,, schakelen met links..)
Natuurlijk ook al weer vrienden gezien tijdens BBQ's; op het strand bijvoorbeeld, daar staan gewoon vaste barbecues voor algemeen gebruik.. Ja waarom niet? ;)
Ondertussen ben ik NL nog niet vergeten hoor! Ik ben bang dat ik er snachts van droom, weet er sochtends niks meer van maar elke morgen heb ik een ander feestnummer in mn hoofd (heute morgen is het In een hutje, hutje, hutje op de hei, komt de polonaise wel 20 keer voorbij...), hoe ik erbij kom? Zeg t maar! Hahah :p En ik kan het toch ook niet laten om weer lekkere Hollandse series te volgen zoals GTST en Boerzoektvrouw.. (hebben ze hier ook wel.. Farmer wants a wife.. maar toch niet zo leuk als bij ons..)
Volgende week vertrekken we voor een weekje naar Melbourne, zijn vader woont daar nu en wordt 50 dus reden voor een feestje! Daarna zal ik eens hard op zoek naar een baantje om die Australische bankrekening te vullen :)
Zo dat was een lang verhaal, tot volgende week maar weer haha!

  • 03 September 2012 - 04:59

    Tessa:

    Hee meid (huisvrouw)!

    Mooi dat alles goed gaat! Wanneer je je mobiel hebt even laten weten he dan kun je ook in de groep;)
    Haha heb je 'onze' broer zoekt vrouw ook al gezien?

    xxxx


  • 03 September 2012 - 09:40

    Hanneke Schoemaker:

    Broer zoekt vrouw?? Wat heb ik nu weer gemist? Haha :)
    xx

  • 04 September 2012 - 12:17

    Janine:

    He meis! Ik hoor het al! Druk druk maar een heerlijke temperatuur erbij!! Genieten zeker! Nou als je de nieuwe tel hebt laat het ons weten! Wat voor een heb je besteld? Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Verhuizen naar Australië om bij mijn grote liefde Troy te kunnen zijn!

Recente Reisverslagen:

08 November 2014

November 2014

27 Januari 2014

Januari 2014

08 September 2013

September 2013

07 Juli 2013

Juni 2013

31 Mei 2013

Mei 2013
Hanneke

Actief sinds 28 Aug. 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 14829

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: