November 2014 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hanneke Schoemaker - WaarBenJij.nu November 2014 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hanneke Schoemaker - WaarBenJij.nu

November 2014

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

08 November 2014 | Australië, Cairns

Wauw! Dat is lang geleden dat ik een verhaal heb geplaatst...
Na mijn bezoek aan NL ben ik direct aan het werk gegaan en heb een baan gevonden in Gordonvale (30 min rijden). Ik ben daar de vaste invalkracht. 5 dagen per week, waar ze me maar nodig hebben. Lekker gevarieerd en toch vastigheid :-)
Over 5 weken is het schooljaar alweer voorbij hier.
Dan vakantie al werk ik ook nog steeds bij het vvv kantoor.

Ik schrijf nu natuurlijk om jullie ons nieuwe adres te laten weten :-D
Kan nu even geen fotos uploaden want we hebben nog geen internet, maar de meesten hebben het toch al gezien via facebook.
Het is klein maar fijn, lekker in het regenwoud. Ik omschrijf het maar als een mini centreparcs want daar lijkt het wel op. Vrijstaande huisjes bij elkaar met 1 zwembad. Heerlijk nu het hier weer aardig begint op te warmen.
Vandaar ons adres: (we wonen allemaal op nummer 23 maar wij in het eerste huis, dus ook maar aan een kant buren)

1/23 Heavy Crescent
4870 Cairns, Whitfield
Australia

Nou, jullie allemaal ook weer op de hoogte :-)

Liefs Hanneke & Troy

  • 08 November 2014 - 17:01

    Bram:

    Van harte gefeliciteerd met je baan(nen) op school en bij de VVV. En ons een beetje de ogen uitsteken met je wonen in het regenwoud. Wij wonen dan wel in het bos maar dat haalt het natuurlijk niet bij een regenwoud, hoewel het hier regelmatig regent. Met je Roy ook alles oke? Dan zeg ik "gewoon doorgaan"
    en houdt het roer recht en niet te vergeten hou de zonzijde en dat moet daar kunnen met al die zonne uren.

    Groet van uwen oom Bram

  • 08 November 2014 - 22:12

    Dineke Hogervorst:

    Hallo Hanneke en Troy:

    Wat hebben jullie het daar mooi zeg, wat heerlijk wonen.
    Ook nog een leuke vaste baan gevonden, het kan niet op.
    Geniet van jullie mooie huisje en heel veel geluk saampjes.

    Lieve groetjes van Hans en Dineke uit Harderwijk.

  • 09 November 2014 - 15:55

    Arno En Ellen:

    Hoi Hanneke en Troy,

    Inderdaad heb ik je verhalen gemist! Lang geleden ja en dat betekent dat je het vaker moet plaatsen hoor! Leuk om te weten hoe het je gaat en hoe het bevalt!
    eigen huisje dus, fijn man, eindelijlk! Misschien een moeilijke start, maar kijk eens wat jullie al hebben meegemaakt en genoten! A little bit jealous! hihihi
    Heeft Troy ook nog steeds werk genoeg? Hebben jullie eigenlijk huisdieren?
    Lijkt me super daar als je je eenmaal hebt gesetteld!
    Tot gauw horens! (hoop ik)

    Arno Ellen Robbin en Rogier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Verhuizen naar Australië om bij mijn grote liefde Troy te kunnen zijn!

Recente Reisverslagen:

08 November 2014

November 2014

27 Januari 2014

Januari 2014

08 September 2013

September 2013

07 Juli 2013

Juni 2013

31 Mei 2013

Mei 2013
Hanneke

Actief sinds 28 Aug. 2012
Verslag gelezen: 1700
Totaal aantal bezoekers 14833

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: