Week 6 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hanneke Schoemaker - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hanneke Schoemaker - WaarBenJij.nu

Week 6

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

07 Oktober 2012 | Australië, Cairns

Week 6 alweer! Vorige week maar even overgeslagen, omdat ik niks te vertellen had haha!
Niet dat er deze week zoveel gebeurd is.. al mag ik wel een titel aan mijn naam toevoegen: Tante!! Heb ook al mogen skypen met hem, en hij heeft goed ontwikkelde longen haha! En van onder ook niks mis hoor, poept lekker zn luiertje vol en als papa en mama hem voor het eerst willen verschonen, plast hij ze lekker onder!! Hahaha! Go Lars! ;)
Leuke afleiding nu ik Troy ondertussen de deur heb uitgeschopt, die is nog wel een paar weken zoet met zn werk op Thursday Island!
Daarom heb ik nu een nieuwe vriend, Thor (misschien hebben jullie hem al gezien op Facebook, anders hier nog een foto)!
De eerste weken negeerde hij me vooral, maar hij is gevoelig voor mijn charmes (lees: koop hem een speeltje en neem hem mee uit wandelen), dus nu stalkt ie me! Haha maar wel een hele leuke stalker! We noemen hem voor de grap Scooby Doo omdat ie daar zo op lijkt.
Het regenseizoen is nu begonnen, dat resulteerde woensdag in plensbui na plensbui... Maar dat is goed voor de plantjes en voor hanneke (dan gaat de temperatuur een paar graadjes omlaag haha..) ook al ben ik goed geacclimatiseerd hoor!
Perfect dagje om op zoek te gaan naar een autootje, wat dus nog erg tegenvalt hier! In de grote steden is het aanbod veel groter en aangezien het budget ook niet supergroot is heb ik nog niks kunnen vinden..
Wat wel een beetje frustrerend is, want zonder auto ook geen baan.. banen zat maarja dan moet je er wel zien te komen haha!
Nouja we zoeken gewoon nog ff door (mis mijn mooie peugeotje wel! dat was nog eens een goede deal, hè pap! ;)
Als ik weer in het onderwijs wil moet ik ook een Engelse test doen, spreken/luisteren/schrijven/lezen. En daarvan moet dan het gemiddelde in ieder geval een 7,5 zijn. Moet te doen zijn denk ik, maar dan moet ik nog wel even aan de studie. Spreken, luisteren en lezen zitten wel goed, maar schrijven heb ik toch al een tijdje niet gedaan..
Vandaar dat ik maar even oefenmateriaal heb besteld met voorbeeldtoetsen zodat ik weet wat ik kan verwachten.
Daarnaast ga ik deze week even naar het winkelcentrum waar ze een speciaal kantoor hebben voor buitenlandse mensen met diploma's. Daar gaan ze dan kijken of mijn diploma helemaal overeen komt met de Australische richtlijnen en weet ik of ik misschien nog wat moet bijspijkeren (mag op dit visum ook 3 maanden studeren). Dan weet ik dat in ieder geval al en kan ik dit jaar gebruiken om alles op orde te krijgen zodat ik hopelijk zo snel mogelijk weer voor de klas kan staan!
Duss.. dat was het wel weer voor deze week!
Byebye!

  • 07 Oktober 2012 - 13:09

    Familie Boksie:

    Hoi Hanneke
    Succes met je studie
    Anders had Zoey of Vigo jou nog wel wat bij kunnen leren maar daar is de afstand te groot voor
    Veel plezier daar en groetjes aan Troy


    Gr. Inge Zoey Vigo en Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Verhuizen naar Australië om bij mijn grote liefde Troy te kunnen zijn!

Recente Reisverslagen:

08 November 2014

November 2014

27 Januari 2014

Januari 2014

08 September 2013

September 2013

07 Juli 2013

Juni 2013

31 Mei 2013

Mei 2013
Hanneke

Actief sinds 28 Aug. 2012
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 14881

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: