September 2013 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hanneke Schoemaker - WaarBenJij.nu September 2013 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hanneke Schoemaker - WaarBenJij.nu

September 2013

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

08 September 2013 | Australië, Cairns

Hello!
Toch maar weer even een update voor jullie ;)

Tafe
De weken vliegen voorbij nu ik weer in het schoolritme zit. 4 dagen per week naar school (gelukkig niet allemaal volledige dagen) en dus 1/2 dag stage bij het vvv kantoor(zaterdag). Aangezien ze niet genoeg werknemers hebben op zaterdag, word ik direct maar opgeleid om reserveringen te maken, erg leuk! Op woensdag ben ik daar ook te vinden, omdat we dan de hele dag les krijgen over alle producten die we daar verkopen en smiddags altijd een presentatie van een product. Zoals afgelopen week, de dierentuin, die voor de gelegenheid maar even een koala en een krokodil meenamen :) (zie foto's).
Via het vvv kantoor krijgen we ook eens per maand een gratis uitstapje aangeboden, zodat je het beter kunt verkopen. De eerste keer zijn we naar Great Barrier Reef geweest, maar helaas zat het weer niet helemaal mee, toch een mooie ervaring. Snorkelen, onderzeeboot en een heerlijke lunch ;)
Afgelopen keer hebben we een eigen rondreis gemaakt in onze Tafe-bus, naar de dierentuin en Port Douglas.

In mijn vorige verhaal heb ik al verteld over de introductieweek, maar daarbij had ik niet vermeld dat de krant langskwam voor een artikel over de internationale studenten. En wie wordt er door de fotograaf uitgekozen voor de bijbehorende foto? Bekijk het resultaat :p
Dat is overigens niet de enige keer dat er een foto van mij werd genomen, want helaas kennen ze hier ook flitsers! Jawel, 100 euries armer... :(

Ondertussen hebben we ook een nieuw familielid erbij, Troys zusje heeft een puppy gekocht! Erg schattig, maar wat je er in stopt komt er ook weer uit zullen we maar zeggen... :p
Na een paar maanden ben ik nu ook eindelijk geregistreerd als lerares, maar voordat ik aan de slag kan moet ik me natuurlijk eerst weer bij twee andere instanties aanmelden.. papierwerk!
Eerlijk gezegd heb ik nu een kleine identiteitscrisis, carrière in toerisme of het onderwijs? Uiteindelijk wordt het toch onderwijs, maar nu dus nog even niet.

Nou dat was het wel weer dacht ik ;)
Liefss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Verhuizen naar Australië om bij mijn grote liefde Troy te kunnen zijn!

Recente Reisverslagen:

08 November 2014

November 2014

27 Januari 2014

Januari 2014

08 September 2013

September 2013

07 Juli 2013

Juni 2013

31 Mei 2013

Mei 2013
Hanneke

Actief sinds 28 Aug. 2012
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 14847

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: