Week 8 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hanneke Schoemaker - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hanneke Schoemaker - WaarBenJij.nu

Week 8

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

23 Oktober 2012 | Australië, Cairns

Hello hello!!
Inmiddels ben ik al 3 weken vriendloos, maar aan het eind van de week komt Troy ein-de-lijk weer naar huis! Duurt een paar weken maar dan is de bankrekening ook weer gevuld :) Hoewel ik Troy natuurlijk heel erg mis, kan ik mezelf gelukkig ook nog vermaken! - en ergens toch ook fijn om eens te ervaren hoe het is om zonder Troy in Australië te leven, en te weten dat ik me ook in dit land gewoon thuis kan voelen!-
Mezelf vermaken? Bijvoorbeeld met een beetje kokkerellen.. lekkere koekjes en als ik het avondeten verzorg wordt ik door mijn schoonmoeder toepasselijk aangekleed (zie fotos!) En shoppen... :p
Werk/auto update:
Eerst was het plan om 2 autos te kopen, maar aangezien een goedkoop autootje toch niet zo makkelijk te vinden blijkt te zijn, hebben Troy en ik besloten om maar gewoon 1 auto te kopen (dan maar iets duurder). Ook lijkt het ons daarom makkelijker om het fruitplukken Samen te gaan doen en dan ook maar direct te gaan samenwonen (aangezien dat fruitplukken dus niet hier in de buurt is - kijk op de kaart- in Mareeba, dik uur rijden)!
Eerst maar eens kijken voor drie maanden, dan waarschijnlijk toch weer terug naar zijn moeder, zodat we kunnen sparen om uiteindelijk een huis te kopen/bouwen. Maar we zullen zien hoe het gaat..
Gezien onze situatie hebben we nooit echt een uitzet bij elkaar kunnen sparen, gaat het dus nog wel een beetje geld kosten om alles op orde te krijgen voordat we kunnen samenwonen.
Gelukkig heb ik mijn favoriete winkel al gevonden! Alles is daar te vinden, van een bank tot een waterkoker en van een fiets tot een horloge!
Haha en allemaal voor een redelijke prijs, zo onze eerste aankoop; een 80-delig keuken starter set (zie foto) voor maar 50 euro! Wat wil een mens nog meer, vast niet de beste kwaliteit maar zoals het zegt, goed voor starters! :)
Daarnaast gaat het sociale leventje wel gewoon verder, afgelopen zaterdag was het zoontje van Troys beste vriend jarig, en werd 1 jaar!
Al lang geleden een uitnodiging ontvangen, dus jaa ook zonder Troy er toch lekker naartoe! (en kon ik daarvoor ook weer mijn favoriete bezigheid uitoefenen, shoppen voor een kadootje!) Blijft schattig om zo'n klein mensje de taart in zn haar, oren en tussen zn tenen zien te smeren, haha!
Daarnaast ben ik ook maar begonnen aan mijn fotoboek van afgelopen zomer en ben ik druk aan het studeren voor mijn Engelse test (makkie! haha zie op de dvd en in de voorbeeld oefenschrijftest toch wel echt veel slechtere kandidaten haha!)
En natuurlijk lekker skypen met Hilde/Lars(de slaapkop! :p) en mn slimme vadertje :)
Duss jaa nog een paar daagjes en dan kan ik Troy weer in mn armen sluiten :) en kunnen we samen een autootje kopen en op zoek naar een baantje en een huurhuisje...!
Tot schrijvens!

Ps. Heb gelezen dat aankomend weekend de wintertijd weer ingaat bij jullie, wat dus betekent dat het tijdsverschil dan 9 uur wordt ipv 8 !

  • 23 Oktober 2012 - 13:42

    Ciska Koenjer:

    He Hanneke,
    Ik lees elke keer weer met veel plezier je reisverslag en spannend wat je er zoal mee maakt.
    Zit je zover weg en zit je ook nog drie weken alleen, en je vermaakt je ook nog prima, knap zeg.
    Ondertussen ook nog tante geworden, waar je zelfs op afstand nog van kan genieten.
    Ik hoop dat je snel iets kunt vinden om toch gezellig samen te kunnen wonen en wij wensen je veel succes met de zoektocht.
    groetjes van de koenjers

  • 23 Oktober 2012 - 21:58

    Gerry Toeter:

    Hoi Tante Hanneke

    Gefeliciteerd Tante!
    De uitvinder van Skyp is een toffe peer, zo ver weg en toch je kleine neefje helemaal kunnen volgen. Ik lees dat je het prima naar de zin hebt en vol plannen voor de toekomst zit. Ik vind het heel leuk om je zo te kunnen volgen.
    groetjes Gerry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Verhuizen naar Australië om bij mijn grote liefde Troy te kunnen zijn!

Recente Reisverslagen:

08 November 2014

November 2014

27 Januari 2014

Januari 2014

08 September 2013

September 2013

07 Juli 2013

Juni 2013

31 Mei 2013

Mei 2013
Hanneke

Actief sinds 28 Aug. 2012
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 14844

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: